רדיו פיראטי- רשת ק'

ברוכים הבאים מאזינות ומאזינים לעוד תכנית ברשת ק' , אחרי הפרסומות- פינת השאלה. ובפינתנו גם הפעם נפריך ענני מיסתורין מעל שאלת המאזינים. פרסומת אחת וחזרנו.
פירסומת: " שכחת כבר איך עושים כביסה? מדיחים כלים? אף פעם לא הכנת ארוחת ערב? ואיך,מתחילים עם בחורה? בואו לכדור הארץ בחבילת 'הכל כלול' החדשה!"
חזרנו. והפעם אהובה מאשדוד שואלת: "למה תמיד צריך לשאול שאלות כדי לקבל תשובות? האם יכול להיות שנקבל תשובה לפני שנשאלת השאלה? אין לי כל כך זמן לשאול שאלות אבל אני מאוד אוהבת תשובות".
בפינת החדשות עדכון קצר מהשטח בו רון מחדרה שוחח עם כתבנו לאחר שיצא מהבית הבוקר כהרגלו למכולת הקרובה ונתקל במערת קריסטלים (רון בקול נרגש): לא היו לחמניות לילדים בבוקר אז ירדתי לקנות, וראיתי שבמקום מכולת יש מערה כזאת גדולה. אמרתי לעצמי לא יכול להיות למה אתמול בערב איציק עוד היה שם מזמין ירקות למחר. אני נכנס למערה ובמקום לחמניות וחלב ופלפלים אני רואה מלא קריסטלים כאלה עם צבעים ממש יפים ואני נדהם! חשבתי קודם כל שהיום נישואים שלנו מתקרב אז למה שלא אקח כמה לאישתי זה יהיה מתנה יפה. איך שאני מרים קריסטל הוא הופך למלפפון ואני אומר לעצמי 'לא, נורא, נלך לסרט ביחד רומנטי כזה למה היא כל הזמן רוצה שנצא בערב ואני תמיד עייף' אחר כך אני מרים עוד קריסטל ואיך שאני שם אותו בתיק, הוא נהיה כרטיס זוגי לסרט עם ארוחה. לקחתי עוד כמה קריסטלים, היו שם הרבה לא הצלחתי לספור, שמתי בתיק ויצאתי משם. אחרי שיצאתי החוצה הסתכלתי אחורה וראיתי את איציק מסדר עיתונים הוא אמר לי 'שיהיה לך יום טוב, תגיד לאשתך שמחר תגיע במיה טרייה כמו שהיא אוהבת'
תודה לך רון ועכשיו מאזינות ומאזינים הלהיט החדש של להקת הפליאדה המושמע אצלנו כאן לראשונה ברשת ק'  "הבנתי שאני קוונטי". האזנה נעימה:

לא הבנתי לא הבנתי
חשבתי למה לי באנטי
בכיתי וצעקתי
ברחובות קצת הסתובבתי
ראיתי חתולה בשאנטי
מייד הבנתי
הכל זה קוונטי

הבנתי, הבנתי
אני קוונטי, אני קוונטי
מה שמחר עוד לא ידעתי
אתמול הבנתי, אני קוונטי

הולך ברחוב באלגנטי
מפטפט עם שיח עזאתי
לא פנאטי
סלאם עלינו והסכמתי
גם השיח הזה הוא קוונטי
זה פנטסטי, זה פנטסטי
פשוט ידעתי

הבנתי, הבנתי
אני קוונטי, אני קוונטי
מה שמחר עוד לא ידעתי
אתמול הבנתי, אני קוונטי